ساعت مچی کاسیو | خرید ساعت مچی مردانه| خرید ساعت مچی زنانه

خرید ساعت مچی کاسیو, خرید ساعت مچی زنانه ارزان, خرید ساعت مچی مردانه, ساعت مچی شیک, کد تخفیف خرید ساعت مچی, فروشگاه ساعت مچی مارک

ساعت مچی کاسیو | خرید ساعت مچی مردانه| خرید ساعت مچی زنانه

خرید ساعت مچی کاسیو, خرید ساعت مچی زنانه ارزان, خرید ساعت مچی مردانه, ساعت مچی شیک, کد تخفیف خرید ساعت مچی, فروشگاه ساعت مچی مارک

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

قیمت این محصول 11411000 تومان 

خرید بهترین ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

 خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR , قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR , فروشگاه اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR , ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR اصل

 ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

 

برند : Casio

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR
 11411000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR کلیک نمایید


ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

جذابیت ساعت‌های اسپرت «جی‌شاک» (G-Shock) از برند مطرح و ژاپنی کاسیو با توجه به مقاومت سرسختانه در برابر ضربه، طراحی منحصربه‌فرد و قابلیت‌هایی کارآمد و گاها تخصصی بر کسی پوشیده نیست. ساعتی که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم، یکی از خاص‌ترین و کامل‌ترین ساعت‌های سری حرفه‌ای «GULFMASTER» است که آن را با عنوان سری ساعت‌های دریانوردی خانواده‌ی جی‌شاک نیز می‌شناسند.

همراهی فراتر از یک ساعت اسپرت

ساعت مچی کلاسیک آنالوگ کاسیو جی‌شاک مدل «GWN-Q1000MC-1ADR» یک ساعت کاملا حرفه‌ای است که همانند دیگر ساعت‌های خانواده‌ی جی‌شاک، نه‌تنها با توجه به قابلیت‌ها ابزاری تخصصی برای کاربرانی خاص به شمار می‌آید، بلکه می‌توان آن را به عنوان یک ساعت روزمره‌ی کم‌نظیر و حتی جذاب‌تر از ساعت‌های هوشمند در نظر گرفت. البته اغلب قابلیت‌ها آنچنان هم محدود به کاربری تخصصی، مثلا دریانوردی نیست و برای اغلب کاربران ماجراجو و ورزش‌دوستان کارایی و جذابیت خود را دارد.

طراحی و ساخت

پیش از آنکه به قابلیت‌ها و مشخصات فنی ساعت بپردازیم، بهتر است به ظاهر و کیفیت ساخت آن را مختصرا بررسی کنیم. این ساعت ضدشوک (Shock Resist) و خورشیدی (Tough Solar) از متریال غالب رزین ساخته شده که مزایایی نظیر مقاومت بالا و وزن سبک از مهم‌ترین آن‌ها است. بر روی صفحه‌ی خوش‌ساخت ساعت یک شیشه‌ی سافایر (Sapphire) یا یاقوتی قرار گرفته که علاوه بر ضدخش بودن از پوشش ضدانعکاس نیز بهره می‌برد تا بتوانید در اغلب موقعیت‌ها نمایشگر دیجیتال جذاب و نشانگرهای مختلف روی ساعت را مشاهده کنید. اطراف شیشه و روی قاب هم یک حلقه یا bezel مدرج استفاده شده که از جنس استیل است. بند قابل‌تنظیم (extension mechanism) هم از طراحی راحت و متناسب با این سبک و سری برخوردار است. ترکیب رنگ مشکی با کمی سرمه‌ای هم ترکیبی همه‌پسند است که تقریبا توجه تمام طرفداران ساعت‌های جی‌شاک یا در کل ساعت‌های اسپرت را به خود جلب می‌کند. در کنار زیبایی و متریال مورد استفاده و همچنین بدنه‌ی مقاوم در برابر شوک و ضربه، مقاومت بالای ساعت در برابر آب هم از دیگر نقاط قوت در تولید آن است. البته که این حد مقاومت یعنی تا فشار 20 بار یا 200 متر در ساعت‌های جی‌شاک مشترک است، اما این دلیل نمی‌شود که مناسب بودن ساعت برای اغلب فعالیت‌های ورزشی نظیر شنا در آب‌های کم‌عمق یا ورزش‌های آبی را یادآور نشویم.

 

بر روی صفحه‌ی ساعت سه قسمت اصلی تعبیه شده که عبارت است از عقربه‌های اصلی و سه‌گانه، نمایشگر دیجیتال (که تقریبا برای همه‌ی قابلیت‌ها کاربرد دارد) و عقربه یا نشانگر قابلیت‌ها که در قسمت پایین صفحه دسترسی یا سوییچ بین قابلیت‌های ساعت را تغییر می‌دهد. نور دوگانه‌ی پس‌زمینه‌ (Double LED light) هم دیگر قابلیتی است که در طراحی صفحه‌ی مدل شاهد هستیم که یکی برای روشن کردن صفحه‌ی اصلی و دیگری مختص نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است. عملکرد خودکار این نور پس‌زمینه با گردش مچ و تقریبا قابل‌تنظیم بودن مدت‌زمان روشن بودن از ویژگی‌های ممتاز و جذاب این قابلیت کارآمد به شمار می‌رود.

مکانیزم خورشیدی Tough Solar

این ساعت‌های خوش‌ساخت و حرفه‌ای از مکانیزم خورشیدی Tough Solar بهره می‌برند. این طراحی به کمک پنل خورشیدی روی صفحه، این امکان را میسر می‌سازد که نه‌تنها نور خورشید بلکه نور لامپ‌های فلورسنت را نیز به انرژی تبدیل کند. البته حتی اگر ساعت به هیچ‌وجه در معرض نور قرار نگیرد، در صورت استفاده‌ی معمول تا 6 ماه و در صورت فعال‌سازی حالت ذخیره‌ی انرژی (Power Save)، باتری آن تا 21 ماه انرژی مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

طراحی فنی حرفه‌ای و چهارسنسوره (Quad Sensor)

چهار سنسور اصلی این ساعت عبارت است از عمق‌سنج (Depth Meter)، ارتفاع/فشارسنج (Alti/Baro Sensor)، سنسور مغناطیسی برای جهت‌یابی (قطب‌نما) و سنسور دماسنج. این ساعت اسپرت حرفه‌ای قادر است ضمن سنجش تا 40 رکورد از آخرین بررسی‌ها را نیز برای بررسی‌های بعدی ذخیره کند. در ادامه به توضیح مختصری در مورد این قابلیت‌ها و دقت و بازه‌ی اندازه‌گیری آن‌ها خواهیم پرداخت.

سنسور عمق‌سنج: این سنسور که شاید تخصصی‌ترین سنسور ساعت به شمار می‌رود می‌تواند تا بازه‌ای 50 متری (یا 164 پایی) با دقت 0.1 متر، عمق فعلی شما را نشان دهد. البته این اطلاعات با مشخصاتی نظیر تاریخ کامل، زمان شروع شنا و ورود به عمق آب و حداکثر عمقی که کاربر شنا کرده را نشان می‌دهد.

سنسور ارتفاع‌سنج: سنجش ارتفاع که به کمک سنسور فشارسنج صورت می‌گیرد، امکان شناسایی، نمایش و ثبت ارتفاع با بازه‌ی 700 متر پایین‌تر از سطح دریا تا 10000 متر بالاتر از سطح دریا را خواهد داشت. این سنجش هم می‌تواند در فواصلی نظیر هر 5 ثانیه یا هر 2 دقیقه صورت گیرد.

سنسور دماسنج: خانواده‌ی GWN-Q1000 از سری ساعت‌های جی‌شاک، قادرند دمای -10 تا 60 درجه‌ی سانتی‌گراد را اندازه‌گیری کنند. دقت این سنسور 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد است که بدون شک بین مدل‌های دیگر اهمیت و دقت قابل‌توجهی به شمار می‌رود.

قطب‌نمای دیجیتال: در این ساعت‌های شیک و جذاب هنگام استفاده از قابلیت قطب‌نما یا Compass، عقربه‌ی ثانیه‌شمار از موقعیت زمانی خود خارج شده و جهت شمال را نمایش می‌دهد. برای سنجش موقعیت یک نقطه نسبت به جهت شمال هم کافی است نشانگر ساعت دوازده را به آن سمت بگیرید تا موقعیت آن نقطه (مثلا NW یا شمال‌غربی) و درجه‌ی نسبی نمایش داده شود. بدین ترتیب این عقربه تا 60 ثانیه جهت را به صورت مستمر تشخیص و نمایش می‌دهد. یکی دیگر از مزایای قطب‌نمای دیجیتال در خانواده‌ی «GWN-Q1000» قابلیت اصلاح خودکار موقعیت افقی ساعت یا کاربر است که می‌تواند در موقعیت‌هایی نظیر ایستادن در شیب یا کوهنوردی کاملا موثر و حایز اهمیت باشد.

قابلیت‌های بیشتر

قابلیت نمایش وضعیت جزر و مد آب (Tide graph) که بر اساس تاریخ و زمان اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت تنظیم رادیویی (Radio-Controlled) که در برخی از کشورها نظیر ژاپن، چین و آلمان کارایی دارد به شما در تنظیم خودکار ساعت به کمک امواج رادیویی برای منطقه زمانی جدید کمک می‌کند. امکان قفل‌کردن تاج کوک پیش از استفاده در آب یا هنگام ورزش‌های آبی، عقربه‌ها و نشانگرهای شب‌تاب از نوع Neobrite و قابلیت‌هایی نظیر نمایش ساعت 48 شهر دیگر، آلارم، تقویم و زمان‌سنجی با دقت 1/100 ثانیه از دیگر مشخصاتی هستند که در این ساعت ورزشی و حرفه‌ای جلب توجه می‌کنند.

جمع‌بندی

 اگر بخواهیم این ساعت و دیگر ساعت‌های خانواده‌ی «GWN-Q1000» را به صورت کلی ارزیابی کنیم، می‌توان آن‌ها را در یک کلام از کامل‌ترین ساعت‌های جی‌شاک که برای استفاده‌ی روزمره و حداقل کاربران جوان و ماجراجو نیز مناسب است برشمرد. اگر شما هم از طرفداران این سبک هستید، مهم نیست واقعا قصد استفاده از این ساعت هنگام شنا دریانوردی را دارید یا می‌خواهید برای ورزش‌های مختلف همدمی همیشگی و حرفه‌ای داشته باشید، این ساعت با سنسورهای چهارگانه و راحتی و کیفیت ساخت قابل‌توجه انتخابی کم‌نظیر خواهد بود. فراموش نکنید، مکانیزم خورشیدی که نگرانی تمام شدن باتری یا شارژ را تقریبا برای همیشه از بین می‌برد و مقاومت بالا در برابر شوک و آب هم از دیگر مواردی هستند که موجب می‌شود این مدل با ساعت‌های هوشمند و ورزشی کاملا غیر قابل مقایسه باقی بماند.و برای طرفداران این سبک جذابیتی حتی بیشتر نیز داشته باشد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

فروشگاه اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR اصل

قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

خرید به قیمت 11411000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR

 

برای مشاهده مشخصات(ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل GWN-Q1000MC-1ADR) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.